poniedziałek, 14 listopada 2011

2.Największa pasja.

Nie wyobrażam sobie mojego życia bez podróżowania i poznawania świata.Nie jestem zaprawioną podróżniczką,raczej początkujący ze mnie odkrywca.O tak,to stwierdzenie najbardziej do mnie pasuje.
Dlaczego początkujący?Bo jak na razie udało mi się pojechać do Pragi,zorganizować kilka wycieczek po naszym jakże uroczym kraju.Od czegoś trzeba przecież zacząć.Zawsze najtrudniej jest mi zebrać fundusze na wyprawę,bo trzeba sobie czegoś odmówić,zebrać się w sobie i oszczędzać na konkrenty cel.
Dlaczego odkrywca?Bo nie interesują mnie hotele,zatłoczone plaże....
Stawiam raczej na hostel w jakimś zanym mieście,własne nogi,kieszonkowy przewodnik no i frajdę z samodzielnego odkrywania nowych zakątków.
Odkrywam też poprzez mapy,Internet,relacje osób,które odwiedziły dane miejsce.
Właśnie w długie jesienne,zimowe wieczory uwielbiam podróżować palcem po mapie;-)

1 komentarz:

  1. Hello :) Widzę, że mamy dosyć zbliżony światopogląd . Będę tu zaglądać. Pozdrawiam serdecznie z UK :*

    OdpowiedzUsuń