wtorek, 15 listopada 2011

3.Pasja nabyta.

Od zawsze kochałam jednoślady.Będąc dzieckiem była to raczej miłość skryta,bo dziewczynka w moim wieku powinna raczej spotykać się z rówieśniczkami,niż co tydzień chodzić na tzw."wały" i obserwować pędzące z zawrotną szybkością motocykle.
A teraz?Ta skryta miłość przerodziła się w uzależnienie.Nie uwierzycie,ale jestem narzeczoną motocyklisty;-)
Przypadek?Raczej zrządzenie losu;-)To właśnie On pokazał mi jak funkcjonuje ten świat pasji.
Z pocżątku wystarczyło mi,że raz na jakiś czas pojeżdzę sobie jako pasażerka.
Dziś marzę o własnym motocyklu,namiętnie czytam gazety na ten temat i ciepłego weekendu nie wyobrażam sobie bez jednoślada;-)W niedalekiej przyszłości wybieram się na prawo jazdy kat.A, od roku 2012 chcą wprowadzić limit wiekowy od 24 lat.Ja mam dopiero(albo już) 22 lata,więc muszę poczekać,aż dorosnę;-)

Na początku zaprzyjaźniłam się z Yamaha XT(typ: enduro):


Teraz niecierpliwie czekam na wiosnę,żeby mnie przewieziono na Suzuki SV 650 S:

2 komentarze:

  1. Rób póki się przepisy nie pozmieniały. Ja zdałam w zeszłym roku i nie mogę się doczekać kiedy znowu dosiądę

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem dlaczego ale osobiście boje sie motorow, skuterow itd. Nawet nie wiem dlaczego. Jakas fobia czy cos.
    przepraszam ze bez polskich znakow ale jakis turecki slownik mi sie wlaczyl xd

    OdpowiedzUsuń